+

Általános Szerződési Feltételek

Cégadatok:

Üzemeltető: Nagy Bálint László e.v.
Vállalkozói nyilvántartási szám: 54198209
Szolgáltatási tevékenységek, termékkörök: Papír- és írószer, Számítógépes hardver, Nyomtató kellékanyag
Adószám: 55505835-2-31
Ügyintéző és kapcsolattartó: Nagy B. László
Székhely: 2541 Lábatlan, Kálvária utca 65.

Elérhetőségünk:
Nagy Bálint László
tulajdonos

Székhelycím: 2541 Lábatlan, Kálvária utca 65.                                                                  
Telefon: 20/241-0565
E-mail: tintapack@tintapack.hu


Általános Szerződési feltételek:


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni web áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket. Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!

A web áruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdése esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, mely készséggel áll a rendelkezésére.

E-mail: tintapack@tintapack.hu
Telefon: +36 20 241 0565

 

1.) Az áruházunk nyomtató kellékanyagok forgalmazásával, illetve Internetes kereskedelemmel foglalkozik. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Vállalkozásunk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változtatása esetén. A termékeknél feltüntetett márkanevek jogvédettek, azok használata csak a könnyebb beazonosítás célját szolgálják! A web áruházunkban megjelenített termékeink csakis, és kizárólag on-line rendelhetőek meg a feltüntetett áron. A telefonon, vagy e-mailben leadott rendelések esetén az árak eltérhetnek a web áruházunkban szereplő áraktól.

 

2.) Web áruházunkban található termékek között mindenki szabadon mozoghat, viszont megrendelésükhöz bizonyos adatok megadása szükséges. A rendeléseket regisztráció nélkül, vagy regisztrált felhasználóként is leadhatja. A regisztráció előnye, hogy újabb vásárlás esetén nem kell ismét megadni a szállítási adatokat, és a rendelések menete is nyomon követhető. A megjelenített árak Forintban értendők és minden esetben az áfával növelt bruttó árakat jelentik. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 

3.) Web áruházunkból elküldött megrendelés összesítő kizárólag a termék(ek) megrendelésére vonatkozik, azokra további árajánlatot nem áll módunkban adni.

 

4.) Termékeink házhoz szállítását a Magyar FoxPost Zrt, és saját szállító szolgálatunk végzi, így minden a határainkon belül eső településre viszonylag gyorsan el tudjuk juttatni a megrendelt árut. Külföldre nem áll módunkban szállítani. A csomagok kézbesítése munkanapokon országosan 08:00-17:00 óra között, míg a 33-as telefonos körzeten belül 07:30-19:00 között történik. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, célszerű olyan címet megadni, ahol át tudja venni a megrendelt árut. Az át nem vett csomagok szállítási költségét minden esetben a megrendelőre terheljük. A megrendeléseket a nap 24 órájában tudjuk fogadni, a 14 óra után érkezettek feldolgozása a következő munkanapon történik meg.

 

5.) A kiszállításokat a raktárkészletünktől függően 2-8 munkanap alatt biztosítjuk. Minden esetben, amikor raktárkészletünk hiányos, vagy bizonytalan a megrendelés teljesítése tájékoztatjuk a megrendelő Partnerünket a várható szállítási időről az általa a regisztráció, vagy a vásárlás során megadott e-mail címen.

 

6.) Termékeinkre a gyártótól függően 3-24 hónap garanciát vállalunk. Nyomtató kellékanyagok esetében, ha a termék hibás, annak cseréjét egy, a hibás termékkel kinyomtatott mintaoldallal, ha ez nem lehetséges, hiba leírást mellékelve, a termék visszaküldésével lehet kérni, melyet a bevizsgálást követően, jogos reklamáció esetén kicserélünk. A bevizsgálás folyamán sor kerül a termék súlymérésére, és a termékkel nyomat készítésére. Helytelen használat, tárolás és a kellékanyag kiürülése esetén a garancia érvényét veszíti. A hibás termékek visszaküldésének költsége a vevőt terheli. Utánvéttel, illetve portósan visszaküldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak.

 

7.) A web áruházunkon keresztül megrendelt és kiszállított árut 14 napon belül (elállás esetén) visszavásároljuk a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében. A rendelet ide kattintva olvasható. A leadott, de még ki nem szállított megrendeléseket indoklás nélkül e-mailben lehet visszamondani, viszont azokra a termékekre, amelyeket csak rendelésre szerezzük be, visszamondást nem tudunk elfogadni. A megrendelt és a már elküldött termékeket a megrendelőnek kötelessége átvenni, annak ellenértékét megfizetni, az elállás jogát csak ezt követően lehet érvényesíteni. Az elállás esetén a kiszállítás és visszaküldés költsége a megrendelőt terheli. Utánvéttel, illetve portósan visszaküldött csomagot semmilyen körülmények között nem áll módunkban átvenni, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak.

 

8.) A megrendelt áru vételárának kifizetése utánvéttel vagy előreutalással történhet a vásárló választása szerint. Utánvétel esetén a vásárlónak a csomag átvételekor kell kifizetnie a termék(ek) vételárát. Előreutalás választása esetén a megrendelés megérkezése után a megrendelés fejlécében szereplő számlaszámra kell utalni a végösszeget, melynek beérkezése után postázzuk a terméke(ke)t. Ez utóbbi folyamat lassabb szállítási idővel jár, viszont jelentős postaköltség megtakarítást eredményez. Az említett előreutalás esetén a vásárlónak 10 nap áll rendelkezésére az átutalás lebonyolítására, ha ezt követően sem érkezik meg a számlánkra az összeg, akkor automatikusan törlődik a megrendelés a rendszerünkből, ezt követően reklamációt nem fogadunk el.  Átutalásos fizetési lehetőséget csakis és kizárólag szerződéskötést követően áll módunkban biztosítani.

 

9.) Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

10.) Kérjük megrendelőinket, hogy átvételkor a kézbesítő előtt szíveskedjenek megvizsgálni a csomagot, esetleges sérülés estén kérjék a jegyzőkönyv felvételét, a csomag átvételét pedig tagadják meg. Sérült csomag átvétele esetén nem tudunk a termékekért felelősséget vállalni.

 

11.) A web áruház használata során a rendelkezésünkre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, azt nem adjuk ki harmadik fél számára, kivételt képez a vállalkozásunk alvállalkozójaként együttműködő szállító szolgáltatás, aki azonban nem jogosult az adatok tárolására. A regisztráció során a Felhasználó az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával hozzájárul a vásárlás teljesítése érdekében bekért adatok felhasználásához, tárolásához számlakészítés és kiszállítás céljából. A Felhasználó kérésére a regisztrációkor megadott adatokat 48 órán belül végérvényesen és visszaállíthatatlanul töröljük.

 

12.) A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Tv. Rendelkezései az irányadók.

 

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!

 

Tisztelettel: Nagy B. László

 

2019.03.20.

 

Kapcsolat

  • 2541 Lábatlan, Kálvária utca 65.
  • 06 20 241 0565
  • tintapack@tintapack.hu

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.